loading...
...::ستاره هالی::...
soheil RF بازدید : 2 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

Google Play مرجعی برای اپلیکیشن‌های سیستم عامل اندروید می‌باشد که بسیاری از توسعه‌دهندگان پس از ساخت یا بهبود اپلیکیشن، آن را در Google Play عرضه می‌کنند. قابلیت دانلود از این سرویس فقط برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها فعال است یعنی نمی‌توان به وسیله‌ی سیستم عامل‌های موجود در رایانه‌های شخصی از Google Play فایل اپلیکیشن را دریافت نمود. همچنین پس از دانلود به وسیله‌ی گوشی موبایل، اپلیکیشن مستقیماً نصب خواهد شد و فایل آن در جایی ذخیره نمی‌گردد که بعداً بتوان از آن استفاده نمود. در این ترفند روشی را معرفی خواهیم کرد که به وسیله‌ی آن می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلف را از طریق رایانه‌ی شخصی خود از Google Play دانلود و بر روی سیستم خود ذخیره نمایید.

soheil RF بازدید : 1 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

در ویندوز 8 به صورت پیش‌فرض آیکن File Explorer به نوار تسک‌بار Pin شده است که با کلیک بر روی آن، محیط File Explorer اجرا شده و پوشه‌ی Libraries نمایش پیدا می‌کند. اگر علاقه دارید که با کلیک بر این دکمه، به جای Libraries پوشه‌ی مورد علاقه‌ی خودتان باز شود، این ترفند را دنبال کنید.

soheil RF بازدید : 0 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

یکی از قابلیت‌های جدید و جالبی که در iOS 7 وجود دارد قابلیت Parallax Effect است. توسط این قابلیت با حرکت دادن دستگاه، آیکن‌های روی صفحه نمایش و همچنین تصویر پشت‌زمینه مطابق با حرکت دست کاربر تغییر خواهند کرد، گویی میان آیکن‌ها و تصویر پشت‌زمینه فاصله‌ای وجود دارد و نمایی سه‌بعدی ایجاد می‌گردد. اما این قابلیت به مذاق بسیاری از کاربران خوش نیامده است و ممکن است فرد را در درازمدت دچار سردرد و حتی دریازدگی کند! در این ترفند به نحوه‌ی غیرفعال کردن این قابلیت خواهیم پرداخت.

soheil RF بازدید : 2 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

ممکن است شما نیز گاهی با این مشکل مواجه شده باشید که یکی از درگاه‌های USB کامپیوتر به شکلی ناگهانی از کار بیفتد. این مشکل می‌تواند دلیل نرم‌افزاری داشته باشد. از ویندوز XP به بعد، قابلیتی به ویندوزها اضافه شده است که در آن برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گاهی اوقات برخی از درگاه‌های USB از کار میفتند. در این ترفند نحوه‌ی غیر فعال کردن این قابلیت را برای شما بازگو می‌کنیم.

soheil RF بازدید : 0 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

چندی است که نسخه‌ی 4.4 سیستم عامل اندروید با نام KitKat توسط گوگل عرضه شده است. در این سیستم عامل یک سرگرمی نهفته شده است که در آن می‌توانید لوگوی نسخه‌های قبلی سیستم عامل‌ اندروید را مشاهده کنید. در این ترفند نحوه‌ی دسترسی به این سرگرمی را برای شما شرح می‌دهیم.

soheil RF بازدید : 0 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

همانطور که می‌دانید در ویندوز 8 در صورت وارد شدن به ویندوز ابتدا صفحه‌ی Start نمایش داده می‌شود که سپس می‌توان به صفحه‌ی دسکتاپ رفت. اما قابلیتی به ویندوز 8.1 افزوده شده است که به وسیله‌ی آن می‌توان مستقیماً وارد دسکتاپ شد. در این ترفند نحوه‌ی فعال‌سازی این قابلیت را برای شما شرح می‌دهیم. لازم به ذکر است در گذشته ترفندی در خصوص ورود مستقیم به دسکتاپ در ویندوز 8 منتشر شده بود، اما این روش دارای مقداری پیچیدگی بود، اما اکنون می‌توان به آسانی این قابلیت را در ویندوز 8.1 فعال کرد.

soheil RF بازدید : 7 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

اگر به خاطر داشته باشید تا چندی قبل به جای نوار کنونی موجود در بالای صفحات سرویس‌های مختلف گوگل، نوار سیاه رنگی شامل منوهای مختلف وجود داشت که امکان دسترسی به سرویس‌های مختلف گوگل را فراهم می‌ساخت. در صورتی که دل‌تان برای این نوار مشکی رنگ تنگ شده است و ترجیح می‌دهید از این نوار به جای نوار کنونی استفاده کنید در این ترفند نحوه‌ی بازگردانی آن را برای موتور جستجوی گوگل بازگو خواهیم کرد.

soheil RF بازدید : 1 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

در صورتی که از سرویس ایمیل یاهو استفاده می‌کنید حتماً متوجه ظاهر جدید این سرویس شده است. تغییرات زیادی در این ظاهر جدید به چشم می‌خورد و همه چیز بسیار مدرن‌تر شده است. در این ترفند قصد داریم نحوه‌ی تغییر تصویر پشت‌زمینه در ظاهر جدید سرویس ایمیل یاهو را برای شما بازگو نماییم.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 299